26 Şubat 2013 Salı

Vişneli cheese cake...

Sayısını hatırlayamacağım kadar çok farklı meyve sosları ve çikolata sosları kullanarak cheese cake ler hazırladım. Bu seferki  cheese cake'in sosunu yazın bahçemizden topladığım vişnelerden yaptım. Daha öncede yazmış olabilirim ama bir kez daha söylemek isterim. Bu cheese cake'in  tarifine ulaşana kadar sayısını hatırlamıyorum ama defarlarca denemeler yaptım. Bir türlü o aradığım lezzete kavuşamadım taki fotoğrafını gördüğünüz sevgili kekin tarifini geliştirene dek. 18 yıl önce ilk defa cheese cake lezzetiyle Boston'da tanışmıştım. Sonrasında hani derler ya tadı damağımda kaldı, işte tam da öyle oldu benimki. Sonrasında Almanya'da da pek çok kez tattığım bu enfes tatlıyı orjinaline uygun yapmayı kafama koymuştum. Yaklaşık 5-6 yıldır istediğim lezzetteki tarifi uygulamanın ve pişirdiğim bu enfes lezzeti paylaşmanın memnuniyetini yaşıyorum...:)))
 
Tadan herkese afiyetler olsun...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder