3 Mayıs 2013 Cuma

23 Nisan etkinliği ve kurabiyeler...


23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı'nda bir etkinlik düzenlendi. Aras Holding kendi çalışanlarının çocukları için düzenlediği bu etkinlikte bizimde bulunmamızı istediler. Bizde memnuniyetle kabul ettik ve çocuklarla birlikte şeker hamurlu kurabiye süsledik. Farklı yaş gruplarından çocukların bulunduğu ve hatta yetişkinlerinde çokça rağbet ettikleri bu etkinlikte hep birlikte harika vakit geçirdik. Etkinlik iki farklı gün ve mekanda yapıldı. Ayazağa ve Kavacık Celal Aras Anadolu Lisesi'nin bahçesinde düzenlenen her iki etkinlik için 1200 adet kurabiye hazırlandı. Uzunca bir süredir anne-çocuk kurabiye etkinliği yapıyorduk ancak bu etkinlik ötesi bir şeydi aslında bir şenlikti. Çocuklarla birlikte olmak bana yıllar öncesini Futurekids'i hatırlattı. Çocuklarla bu denli kalabalık, neşeli, heyecanlı ve keyifli bir çalışma yapmayalı çok uzun zaman olmuştu. Kendi çocuklarımla da, eğitim verdiğim diğer çocuklarla da birlikte çalışma yaparken çok zevk alırım. Ancak bu seferki bir festival gibi olduğundan mıdır, çok zevkli geçti...

Bu kalp şeklindeki kurabiyeleri de şenlik öncesi tanıştığım Aylin hanım, Damla hanım ve Nurcan hanım için hazırladım. İlk gün baktım bu hanımlar da pek istekli ve keyifle kurabiye süslüyorlar, bende onlara bir jest olsun istedim. Etkinlikle ilgili yakalayabildiğim bir kaç kareyi sizlerle paylaşmak isterim...:))


Etkinliklerdeki standlarımız ve eğlenceli kareler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder