27 Ekim 2013 Pazar

Evlilik yıldönümü pastası

Bizim evlilik yıldönümü pastamız. Yıllar öylesine büyük bir hızla geçmiş ki, inanmak gerçekten çok zor geliyor. Eskiden büyükler "zaman su gibi akıp gidiyor" derlerdi. Gün geliyor eskiden söylenenleri yaşar oluyoruz.  Yıllar önce bugün hayatımın geri kalanını birlikte yaşamak istediğim insanı seçmenin, onunla birlikte huzurlu bir yuva kurmanın tatlı heyecanını yaşadım. Hani derler ya yaşadığımız acı-tatlı, neşeli-hüzünlü, iyi- (kötü ?) günler diye. Yaşanan ne varsa dünde kaldı elbette. Kötüye gelince sanki kabahat yaşanan günde değil de benim yaşadığıma nasıl baktığımla ilgi diye düşünüyorum. Ve aslında yaşam benim hoşuma gitse de gitmese de içinde barındırdığı sayısız değerli ve eşsiz tecrübesi ile beni kucaklıyor .  Öğretmek istediklerini görecek bir akılla yoluma devam etmek istiyorum. Yaşadıklarımın hepsi çok şüphesiz çok değerli. Yaşanacaklara gelince; yarınlar için  çok sevdiğim eşim ve ciğer parelerim evlatlarımızla ve tüm sevdiklerimizle birlikte sade ve anlamlı hayatımıza sağlıklı, umutlu, huzurlu bir şekilde ve omuz omuza devam etmeyi dilerim....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder