24 Aralık 2013 Salı

Doktor pastası

Geçen yıl takvimde işaretlemiştim. 24 Aralık tarihi için, çok sevdiğimiz ve değer verdiğimiz aile dostu Dr. Hanife Can'ın doğum günü diye. Bu ay yaşadığım yoğunluk nedeniyle neredeyse unutuyordum. Geçen pazar günü aklıma geldi ve hemen kolları sıvadım. Pastanın tasarımına ve detaylara karar verdikten sonra pastayı hazırlamaya başladım. :)
 
Dr. Hanife teyze, tanıdığımız en sıcak, samimi, mütevazi, insani değerleri çok güçlü, mesleki olarak çok tecrübeli, teşhis ve tedavisi çok başarılı harika bir insan. 
 
Geçen yıl, çaktırmadan doğum gününü öğrenmeye çalışmış ve sonra hemen not etmiştim. Bugün annemle hastanede ziyaretine gittiğimizde, çok mutlu olduğunu söyledi.  Kendisi için hazırladığımız bu tatlı sürprizi mesai arkadaşlarıyla paylaştı. Afiyetler olsun tadan herkese...:)
 
Şu ana kadar yüzlerce pasta hazırladım. Ancak bu pasta kadar kolay ve çabuk hiçbir pastayı hazırlamadığımı söyleyebilirim. Sanırım Hanife teyzenin, kalbinin güzelliği pastayı yaparken işimi çokça kolaylaştırdı. :)
 
Mesaj olarak ta, kendi karakterine uygun farklı bir doğum günü mesajı olsun istedim ve bu sevgi reçetesini yazdım.
 
Dr. Hanife Can'a tüm sevdikleriyle sağlıklı, mutlu, huzurlu, verimli nice yıllar dilerim...
 
Her şey gönünce olsun bu yüce  gönüllü insanın...:) 
 
Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder