13 Mart 2014 Perşembe

Berker hoca için,

 
Sizinle henüz tanışmadım ama edebiyata değer vermeniz, kızımın çok sevdiği ve değer verdiği öğretmeni olmanız size kurabiye yapma konusunda önemli bir gerekçe benim için...  :)
 
Bu gençler yarını emanet edeceğimiz bireyler, aklı başında, özgüveni tam, vicdan sahibi, sorumluluklarının bilincinde, bilime ve sosyalleşmenin gereğine inanan  evlatlarımızın çok sevdikleri, önemsedikleri ve değer verdikleri bir eğitimci olduğunuz için size çok çok teşekkür ediyorum.
 
Sanata olan ilginiz için ve büyük bir emekle hazırladığınız, muhteşem şiir kitabınız için de sizi tebrik ediyorum. Çocuklarımızın edebiyata, sanata olan ilgilerini artırmanın en somut örneği olduğunuzu düşünüyorum.
 
Bu gençler sizi çok seviyor ve sanatçı ruhunuzla onlar için önemli bir rol model olduğunuz inancındayım.
 
Paylaşımlarınızın çoğalarak devam etmesini tüm kalbimle dilerim...

1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim yazınızı yeni gördüm. Hediyeniz buzdolabımda duruyor hala :) çok incesiniz. kitabımın ikinci baskısında kızınıza adıyla teşekkürlerimi ilettim. Biz işimizi yapıyoruz hep sizin gibi iyi insanlarla karşılaşmak üzere..

    YanıtlaSil