20 Haziran 2014 Cuma

Temalı kurabiyeler

Çalgıcı Müzik 2014 resitsali dün akşam yapıldı. Yine harika bir program hazırlamış sevgili öğretmenlerimiz Vuslat Çiftdal ve Serhat Çiftdal. Çocuklarımızın öğrenme süreçlerini izlemek onların coşku ve heyecanlarına eşlik etmek harika bir duygu. Çok emeği geçen iki değerli eğitimci olan Çalgıcı Müzik öğretmenlerine yine buradan çok çok teşekkür ediyoruz. Siz hep var olun...
 
Okulların tatil olmasının ardından Bayramoğlu'na geçerken sevgili Vuslat'cığıma hazırlayacağım kurabiyelerle de ilgili hazırlığımı yapmıştım. Şeker hamuru ve marzipanla çalışmak, onlara şekil vermek çok keyifli bir iş benim için. Ancak itiraf etmeliyim ki yazın bu işi yapmak (klimalı ortamda çalışsanız dahi) biraz eziyete dönüşüyor. Sanıyorum bu yüzden şeker hamurlu işler yazın pek tavsiye edilmiyor.
 
Dönelim kurabiyelere; yine sevgiyle ve keyifle tasarlandı ve hazırlandı. Sudeciğim, öğretmenine konser sonrası hediye etti.
Birde Sude'nin bize bir sürprizi vardı. Konserde piyanonun ardından harika bir parçaya solistlik yaptı. Ellerinde bayraklarla tüm dinleyicilere harika anlar yaşattılar. Yürekten teşekkürler bu miniklere ve tüm emeği geçenlere...

"Ulusum kendini kendi yönetir
En güzel yönetim Cumhuriyet'tir
O bana Ata'mdan bir emanettir
En güzel yönetim Cumhuriye'tir."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder