17 Temmuz 2013 Çarşamba

Hayvan şekilli şeker kurabiyeler...

Bu kurabiyeler de yine doğum günü için hazırladığım hayvan şekilli kurabiyeler. Elimdeki hayvan kalıplarına baktığımda, irili ufaklı bir çok hayvan kalıbı gördüm. Kalıpların bir kısmını Köln'den ve Paris'ten, bir kısmını da Kadıköy'den almıştım. Hazırladığım diğer kurabiyeleri ve modellerdeki çeşitliliği düşününce hayvan modellerini birkaç çeşitte sınırlı tutmak zorunda kaldım. Zira her bir hayvan için hayvana özel renk şeker hamuru hazırlamam gerekiyor ki bu da fazladan zamanın ayrılması demek. İşlerin çok yoğun olduğu dönemde buna ayrılacak vaktim ne yazık ki yoktu.
Bu kurabiyeleri yapmadan önce internetten daha önce hazırlanmış görsellere baktım. Amacım kalıp ve şeker hamuru dışında üzerinde bir kaç işlem daha yapmaktı. Ancak daha önce hazırlanmış görsellerde  aradığım gibi bir örnek bulamayınca ortaya şimdilik bu şirin kurabiyeler çıktı...Doğum günü çocuğu ve arkadaşlarının keyif ve neşeyle kurabiyelerini yemesi benimde işime keyifle devam etmemi sağladı...:) Nice keyifli, neşeli çalışmalara...:))
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder