14 Eylül 2013 Cumartesi

Şeker hamurlu kurabiyeler...

 
Bu kurabiyeler geçen hafta nişanı yapılan Arda hanım için sadece 4 adet  hazırlandı. Aslında nişana özel sipariş verilen kurabiyelerden değildi bu seferki kurabiyeler. Nişan pastasını yaptığım sıralar, bir yandan çok yakın bir tarihte yengemi kaybetmenin acısını yaşarken diğer taraftan başka bir şehirden gelen akrabaları ağırlamaya çalışıyordum. Çocuklar ve günlük koşturmacası da çabası. Bütün bu telaş içerisinde kendime o kadar az zaman ayırmışım ki yorgun bir zihinle pasta için hazırlamam gereken önemli bir ayrıntıyı atlamıştım. Arda hanım ve nişanlısı Eren Bey'in isimlerinin yazılı olduğu bir plaka hazırlayıp pastanın yan tarafına yerleştirecektim. Unutuldu ve hatırladığımda çok geç olmuştu.  Siparişi veren insanlar için her detay çok önemlidir benim için. Pastadaki bu detayın hazırlanmamış olması beni fazlasıyla üzdü. Bende bir gece, mevcut diğer çalışmalarımın ardından kurabiye yapmaya koyuldum. Önce kurabiye hamurunu hazırladım. Ardından şeker hamurunu renklendirdim ve isimlerinin bulunduğu ve alyans figürünün olduğu kurabiyeleri sabah saat 5'i gösterirken tamamladım. Ertesi gün bu kurabiyeleri Arda Hanım'a ulaştırdım. Amacım, önem derecesi ne olursa olsun müşterimin tam olarak hayal ettiği pastanın hazırlanamamasının kusurunu son derece iyi niyetle telafi etmekti. Daha önce benzer bir sıkıntıyla hiç karşılaşmadım. Bu durum bana önemli bir kaç şey gösterdi. Bir sonraki sefere benzer bir sıkıntıyla karşılaşmamak için çok önemli bir tecrübe oldu..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder