4 Eylül 2013 Çarşamba

Türk Bayraklı pastamız ...

Tam bir yıl önce söz vermiştim. Seneye kızımın pastasında büyük lider sevgili Atamız ve bayrağımız olacak diye. Kızım zaman zaman pastasını hatırlattı bana ve kararından zerre kadar şaşmadan detayları sıraladı. Çok yakın zamanda acı bir kaybımız olduğundan detaylar üzerinde çok duramadım. Ama söz verdim kendisine bir sonraki seneye istediği gibi üç boyutlu bir Atatürk pastası yapacağım diye. Ancak bir şartım var; anneciği üç boyutlu bir Atatürk pastası yapacak kadar kendini geliştirmeliydi... Umarım planlarımız gerçekleşir ve benim büyük aşkım hayalindeki pastaya kavuşur. Pastamızı 2 Eylül tarihinde kestik ve afiyetle yedik. Hatta Manisa'dan gelen kuzenlere de bıraktık, onlar da tattılar. Pastamızı keserken 30 Ağustos Zafer Bayramını da kutladık. Ağzımızın tadı bozulmadan yaşayabileceğimiz sağlıklı, huzurlu, verimli ve başarılı bir yıl dilerim ülkemdeki bütün vatandaşlarımıza ve bize...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder