20 Nisan 2014 Pazar






 
Her pasta hazırlığında, tatlı kuzum pastaya hayranlıkla bakar ve pastanın muhteşem göründüğünü, benim yeteneğime hayran kaldığını söyler. Öncelikle alçak gönüllüğü konusunda Sudem gibi olmadığım için kendimi ayıplıyor, asıl yeteneğin onda olduğu fark edip, bu sefer ben onu hayranlıkla seyrediyorum. Bakmayın benim yaptığım pastaları beğenmesine, kendisinin el becerisi daha bu yaşta (Maşallah!) beni 10'a katlar. Zengin hayal gücü, inceliği, zevkli bakış açısı, duygusallığı ve duyarlılığı bu yaştaki bir çocuk oldukça fazla :)
Uzunca bir zamandır Salih Memecan'ın çizgi dizisi Limon ile Zeytin'in kitaplarını çok keyifle okuyordu. Çizim üzerine kendi denemeleri oldu ve bunları sosyal medyadan paylaştı. Beğenenler oldu, gereksiz yere acımasızca eleştirenler de oldu. Ne yapalım herkes alkışlamayacak ya, bazıları da fikirlerini bu şekilde dile getirecek.
Vee son zamanlarda bizim evde birbiri ardına enfes melodiler duyar olduk. Kızlar, piyanoda resitaller vererek anne-babasına günün yorgunluğunu unutturmaya çalışıyorlar. Evin küçüğü Sude olduğu için ondan bahsediyorum ancak o ablasını model alarak yoluna devam ediyor.
Bu sefer Sudeciğime çok uzun zamandır yapmayı hayal ettiğim Limon ve Zeytin karakterlerinden oluşan pastayı yapdım. Pastanın tasarımını yaptıktan sonra kolları sıvadım ve pazar sabahı kızıma sürpriz  olarak "Bizimkiler" pastasını yaptım. Kahvaltı sonrası  ise afiyetle pastamızdan yedik.
 
Mutlu bir pazar olması dileğiyle...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder