5 Haziran 2014 Perşembe

Marzipanlı trufflar :))

Yaklaşık 1 ay önce burnumla ilgili bir operasyon yaşadım. Uzun  zamandır kulak burun boğaz doktorları beni uyarıyordu. Zira burnumdan rahat nefes alamıyordum. Malum, pek çok kişinin yaşadığı solunum problemlerini bende yaşıyordum. Uyurken doğru nefes alamamak. Uyku halinde iken devam eden yetersiz oksijen alma hali zaman içerisinde kronik yorgunluğa sebep oluyor ve bu durumda yaşam kalitesini çok olumsuz etkiliyor.
 
Geçen yıldan beri ameliyat olmaya karar vermiş bu konuyla ilgili doktor araştırmaya başlamıştım. Çocuklarımın doktorlarına, kendi çevremdeki hekim arkadaşlarıma danışarak en doğru adrese ulaşmaya çalışıyordum.  Tavsiyeler üzerine Memorial Şişli hastanesinden KBB uzmanı Doç. Dr. Burak Erdamar'dan randevu aldım. Çok başarılı bir operasyon geçirdim. Sonrasında bir problem yaşamadan hızlıca iyileştim. Doktorum Doç. Dr. Burak Erdamar'ın, konusunda en iyi doktorlardan biri olduğuna inancım tam. Bilgisi, becerisi ve tabi ki insanlığı mükemmel. Bir insan hem mesleğinde bu kadar başarılı, hem de bu kadar mütevazi olmayı nasıl başarabilir? Hastaları ile iletişimi son derece başarılı. Yaptığı işi sevmesi, insana değer vermesi başarıdan başarıya götürüyor kendisini. Ve tabi insanların bu kutsal meslekte, işini böylesine doğru yapan birine duyduğu şükran duyguları ve duaları. Bu güzel insanı tanımak, varlığından haberdar olmak bizi ailece çok mutlu etti. Yüce Allah, bu güzel insanı sevdiklerine, sevdiklerini de kendisine bağışlasın. Sağlık ve iyilik onunla ve işine aşık, işini hakkıyla yapan insan olmayı başaran böyle güzel insanlar için olsun.
 
Kendisine kontrole gittiğimde (sözü dahi olamayacak kadar küçük bir ikram olan) bu truffları götürmüştüm. Böylesi sade bir teşekkür için bile; " bunları hakkedecek ne yaptım" sözünü edecek kadar tevazu halinde bir insan.
 
Sayın Burak bey, tekrar işinizi bütünüyle bu derece başarılı yaptığınız ve de hastalarınıza kendilerini bu kadar iyi hissettirdiğiniz için çok çok teşekkür ederim.
 
İyi ki varsınız, lütfen hep var olun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder