30 Eylül 2013 Pazartesi

Çikolata marzipanlı ve fıstıklı pasta :))

Bazıları marzipan sever. Marzipanı ilk tattığımda bende şeker hamurundan çok farklı bir lezzette olduğunu hemen fark ettim. Sonrasında bademli marzipan dışında Türk kahveli, çikolatalı, fıstıklı formüllerini de denedim. Benim favorim Türk kahveliden yana oldu. Daha önce çalıştığım Ayçiçek pastada Türk kahveli marzipanı kullanmıştım. Eğer pastanın kekinde de bir parça Türk kahvesi kullanırsanız kahve ve çikolatanın muhteşem uyumuna bir kez daha şahit olursunuz.
Bu fıstıklı ve bitter çikolatalı marzipan pastanın içerisinde bol miktarda bitter çikolatalı krema ve fıstıklı drajeler bulunmakta. Marzipanı ise pasta üzeri süsleme için kullandım.
 
Sevgili Zeynep Rana'ya ailesi ve tüm sevdikleriyle birlikte nice sağlıklı, başarılı, huzurlu yıllar dilerim...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder